اطلاعات دوره CRM

نام دوره : CRM
مدت دوره : 8
هزینه دوره : 2,000,000 ریال
قابل پرداخت : 1,800,000 ریال (با در نظر گرفتن 10 درصد تخفیف پرداخت از طریق وب سایت)
منظور از CRM که مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.

CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. سی آر ام موفق، کسب و کار را از دید مشتری می بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در نظر می گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می کند تا شکاف ها و فرصت های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.
تمام حقوق این سایت برای موسسه فنی و آموزشی کادوس محفوظ است Copyright © 2020
بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 20
بازدید کل : 99301